poniedziałek, 17 lutego 2014

Sportowo... w Lidlu





Od dzisiaj w Lidlu obowiązuje oferta sportowa, z której postanowiłam skorzystać. Interesowało mnie kilka konkretnych produktów, które będę mogła wykorzystać zarówno podczas ćwiczeń w zaciszu domowym jak i podczas biegania, gdy tylko zrobi się cieplej. Bo postanowiłam, że spróbuję biegać. Podziwiam wszystkich uprawiających ten sport, gdyż ja sama nie mam wcale kondycji. Wydaje mi się, że bieganie mogłoby mi w tym pomóc. Wymyśliłam sobie, że jak zaczniemy jeździć wiosną na działkę, to będę mogła sobie spróbować swoich sił pomiędzy polami i w lesie, gdzie nikt nie będzie widział jak po przebiegnięciu 100m. trzymam swoje płuca w dłoniach...

Czytałam, że sportowe artykuły Lidla są całkiem niezłej jakości, a jeśli przy tym cena jest o wiele niższa niż sportowych firmówek, to nie widzę sensu wydawania niepotrzebnie pieniędzy.

Produkty, które mnie interesowały najbardziej to:



  Top fitness



 optymalna regulacja wilgoci dzięki włóknu funkcyjnemu TOPCOOL®
    dopasowanie dzięki włóknu LYCRA® SPORT
    materiał: 90% poliester (44% TOPCOOL®), 10% elastan (LYCRA®)
    2 wzory
    rozmiary: S-L


Koszulka sportowa damska


optymalna regulacja wilgoci dzięki włóknu funkcyjnemu TOPCOOL®
materiał: 90% poliester (z TOPCOOL®), 10% elastan (LYCRA®)
3 wzory, rozmiary: S-L


Spodnie damskie


optymalne dopasowanie dzięki LYCRA® SPORT
    materiał: 82% poliester, 18% elastan (LYCRA®) lub 92% poliester, 8% elastan (LYCRA®)
    7 wzorów: 3/4 lub długie
    rozmiary: S-L

  Biustonosz sportowy


  konstrukcja siatkowa zapewnia wentylację na dużej powierzchni: na piersiach, pod piersiami. na plecach  i pod pachami
    regulator wilgoci- porowate wykończenie wnętrza biustonosza rozprowadza pot na dużej powierzchni i przyspiesza jego odparowanie
    szerokie ramiączka- stabilizują piersi podczas każdego ruchu
    2 kolory
    rozmiary: S-L
    materiał: 54% poliamid, 39% poliester, 7% elastan 

Koszulka funkcyjna


 stability frame- na piersi i plecach wspiera mięśnie podczas całego treningu
    konstrukcja siatkowa zapewnia wentylację na dużej powierzchni
    regulator wilgoci- porowate wykończenie wnętrza koszulki rozprowadza pot na dużej powierzchni i przyspiesza jego odparowanie
    perfekcyjne dopasowanie podczas każdego ruchu
    materiał: 60% poliamid, 33% poliester, 7% elastan lub 60% poliamid, 32% poliester, 8% elastan
    damska: 2 kolory, rozmiary: S- L
    męska: 2 kolory, rozmiary: M- XL


 Pas neoprenowy


 
wysokiej jakości neopren
    do rozgrzewania i pobudzania pocenia w obszarze mięśni brzucha oraz lędźwi
    z praktycznym zapięciem na rzep
    materiał: 100% poliamid
    rozmiary: S- L



Dodatkowo, do mojego ewentualnego hasania po lesie postanowiłam również nabyć:


     Bluza sportowa



miękka strona wewnętrzna
    ściągacze z praktycznym otworem na kciuk
    ocieplana
    materiał: 91% poliester, 9% elastan (LYCRA®)
    2 kolory
    rozmiary: S-L



Buty sportowe



  nacięcia flex dla lepszego zginania podeszwy
    cyrkulacja powietrza dzięki systemowi Air-Dynamic-Flow (ADF)
    amortyzacja dzięki chroniącemu stawy systemowi Multi-Dens (MDS) z podeszwą 2-Density-Phylon
    optymalne dopasowanie dzięki niemieckim kopytom szewskim firmy Fagus
    przepuszczający powietrze mesh łączony z wytrzymałym syntetykiem
    podkładki EVA w obszarze palców i pięty dla dodatkowej amortyzacji
    wykonanie metodą EVA-Strobel - materiał wierzchni jest bezpośrednio połączony z wewnętrzną podeszwą
    wyjmowana, amortyzująca wkładka EVA
    damskie: 2 wzory, rozmiary 37-40
    męskie: 2 wzory, rozmiary 42-45




Pełną ofertę z gazetki sportowej Lidla można znaleźć  TU


Udało mi się upolować wszystkie produkty, którymi byłam zainteresowana. W dotyku są bardzo porządne, a buty leciutkie jak puszek, więc jestem bardzo zadowolona z zakupów. Zobaczymy jak się będą sprawować podczas używania :) Wybrałam najbardziej żywe i jaskrawe kolory jak dla mnie, dlatego też się kolekcja zrobiła różowiutka (mimo, że nie jestem fanką tego koloru). Pomyślałam, że im bardziej kolorowo - tym bardziej optymistycznie, a o to mi chodzi. Aby wysiłek fizyczny kojarzył mi się pozytywnie. 

Od dziś zaczęłam już dietę, ruszam tyłek z kanapy i zaczynam ćwiczyć. Oby tylko nie zabrakło mi zapału i abym nie ulegała pokusom typu batoniki :)

A tak wygląda moja nowiusieńka Lidlowa kolekcja:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz